Олег Коваль: «Не існує невирішуваних проблем. Все важке - дуже легке. Просто треба взяти і зробити !!! »
Коли Франц Кафка писав свій «Процес», він, напевно, вірив, що в недалекому майбутньому державні установи перестануть лякати людей нескінченною, безглуздою, паперовою тяганиною. Але і зараз, 60 років потому, отримання будь-якого документу викликає приступ легкої паніки. Хочеться, щоб хтось замість тебе пройшов все це бюрократичне пекло. Ми звернулися за консультацією в юридичну компанію «Шлях до мрії. О.К. ». Директор компанії Олег Коваль та його команда якраз з тих, хто позбавляє нас від ненависної біганини по кабінетах і вирішує багато наших проблем.
- Ваша компанія займається вирішенням цілого ряду питань, пов'язаних з громадянством, легалізацією документів, візовою підтримкою, возз'єднанням родин і т.п. Наскільки необхідні в цих питаннях послуги юристів? Невже так складно вирішити це все самостійно?
- Можна і самостійно, але для цього треба мати великий запас сил, терпіння і енергії. Щоб вирішити будь-яке питання в Міграційній службі, вам треба витратити кілька днів, стояти в чергах, плутаючись у великій кількості паперів, довідок і документів.
- А є нюанси, які людина не може зрозуміти сама?
- Є, і їх багато. Через брак кваліфікованого штату в службах вам не завжди зможуть точно і грамотно відповісти на питання. Зараз в законодавстві стільки хитросплетінь, що краще звичайній людині, не юристу, туди не лізти. Розшифровувати всі накази і постанови складно навіть самим працівникам відомств.
- Добре, а скільки часу витратить людина, якщо звернутися до вашої компанії?
- Не більше 30 хвилин, не рахуючи оформлення договору з нами. Весь процес, включаючи оплату квитанцій, подачу документів і інші етапи, ми беремо на себе. Труднощі нас не лякають. Знаєте, для мене, чим складніше завдання, тим більше задоволення я відчуваю, виконавши її.
- І що, за всю вашу практику у вас не було жодної не вирішеної справи?
- Жодної! Моє кредо як юриста «Все і вся». Коли до мене звертаються люди за рекомендацією, вони, як правило, починають розмову з такої фрази «Ми чули, що ви можете вирішити будь-яке питання» ... Більшість таких фраз клієнти говорять в «пікові моменти» їх життя - когось знімають з літака за причинами, що виникли в наслідок неправильного оформленого документа, хтось спізнюється на відпочинок, тому що немає закордонного паспорта або дитячого проїзного документа, хтось втомився роками ходити до інспектора, оформляючи документи на громадянство, а хтось бажає зробити апостиль або шлюб за дві години ...
«Чим складніше завдання, тим більше задоволення я відчуваю, виконавши його»
- Але попадався ж вам такий типаж людей, які рідко бувають чимось задоволені?
- Я вірю в те, що чим більше ти робиш добрих справ, тим більше хорошого до тебе потім повертається. Цей принцип повністю працює в нашій компанії. Ми ставимося до наших клієнтів з Любов'ю і Повагою і, як результат, до нас звертаються милі, добрі і розумні люди. А інша частина населення Землі у нас швидко змінюється на краще! ..
- Усі ваші співробітники дотримуються цього принципу?
- А інші у нас не затримуються. Компетентність, професіоналізм, абсолютна чесність, ввічливість і увага до клієнта - це рідкісний набір. Але я готовий попрощатися з 70 працівниками, щоб не зупинятися на компромісному варіанті. Результат вартий того і ми всі можемо, не соромлячись, вимовляти девіз нашої компанії «З Любов`ю та Повагою».
Розмовляла Надія Смідович. Журнал «Уікенд»